Zkušenosti a tradice

Auto Balkar s r.o.

Specializovaný servis Kia s nejdelší tradicí v jižních Čechách

Naše historie a konkurenční výhoda

Firma Balkar s.r.o. byla založena roku 1994 a již od svého založení se specializuje na prodej a servis nových vozů původem z Asie, zpočátku výhradně z Japonska – za dobu našeho působení jsme získali bohaté zkušenosti s vozy japonských značek Daihatsu, Toyota a samozřejmě Subaru. Od roku 1997 společnost Balkar s.r.o. rozšířila své působení z čistě japonského portfolia značek i o tehdy téměř neznámou korejskou automobilku a stala se tak autorizovaným dealerem značky Kia. Postupem času se korejské vozy začaly prosazovat na našem trhu a i díky kvalitním prodejním a servisním službám poskytovaným právě firmou Balkar s.r.o. získala značka Kia velkou popularitu a stala se jednou z nejprodávanějších značek na českém trhu. Že naše firma měla na tomto velkém úspěchu nemalý podíl dokazuje i skutečnost, že společnost Balkar s.r.o. získala různá ocenění, například od značky Kia „Dealer roku 2008“, stala se „Platinovým dealerem“ značky Kia a dlouhodobě se zařadila mezi nejlepší dealery této značky v České republice.

Avšak v důsledku neustále se zvyšujících finančních i administrativních nároků, spojených s činností autorizovaného prodeje a servisu vozů značky Kia, se společnost Balkar s.r.o. rozhodla ukončit autorizovanou spolupráci se značkou Kia. Od 1.dubna 2014 již jsme tak plně nezávislým servisem specializujícím se na korejské automobily.

Díky naší nezávislosti, osobnímu přístupu k našim zákazníkům, dobré efektivitě naší činnosti a velice bohatým zkušenostem, které firma Balkar s.r.o. za dobu svého působení získala, jsme tak našim zákazníkům schopni nabídnout své kvalitní a vysoce specializované služby za nejlepší ceny. Široká základna našich stálých zákazníků, kteří získali pozitivní zkušenosti se službami poskytovanými firmou Balkar s.r.o., nás jen posiluje v dalším snažení a v neustálem zlepšování našich služeb, neboť pro nás je spokojenost našich zákazníků klíčová a klademe na ní velký důraz.

Auto Balkar - Váš spolehlivý specializovaný servis Kia

Víme, že se na svůj vůz spoléháte a i pár dní bez něj vám může pořádně zkomplikovat život. Proto pracujeme, jak nejrychleji můžeme, aniž bychom snižovali kvalitu naší práce. Naši technici jsou proškoleni pro servis vozů značek Kia a Subaru a běžné servisy i ostatních značek.

V našem servisu Vám zajistíme úplnou péči o Váš vůz Kia v rámci záruční doby i po ní. Obraťte se na našeho přijímacího technika, domluvte si konzultaci nebo rovnou servisní prohlídku a získejte pozitivní zkušenosti s profesionálními servisními službami firmy Auto Balkar s.r.o.

Postaráme se o Váš vůz kvalitně, levně a se zárukou.

Service Subaru Kia Ceske Budejovice Balkar

Servis se zachováním záruky vozu dle Blokové výjimky

Na základě tzv. „Blokové výjimky“, dle nařízení Evropské komise č. 1400/2002, jsme schopni a oprávněni Vám zajistit úplnou péči o Váš vůz Kia. Provádíme opravy a servisní prohlídky nových i starších vozů značky Kia bez ztráty záruky výrobce na Váš vůz a samozřejmě zaznamenáváme tyto prohlídky i do Vaší servisní knížky. Navíc v případě Vašeho zájmu jsme schopni Vám zprostředkovat i záruční opravu v autorizovaném servisu.

V oblasti servisu a prodeje automobilů začalo dne 1.10.2005 platit nové nařízení, které se obecně vžilo pod názvem „Změna blokové výjimky“. Cílem této změny bylo dosažení snížení cen nových automobilů i cen náhradních dílů. Dříve si automobilky – výrobci mohli diktovat kdo a kde bude jejich výrobky prodávat, jak bude prodejna vypadat a především jaká bude prodejní cena. S tímto nařízením však uvedené restrikce ze stran automobilek končí, což by mělo vézt ke vzniku nových prodejců a servisů, tím pádem k větší konkurenci a v konečném důsledku ke snížení ceny pro zákazníka.

V praxi to znamená následující:

  • Nezávislý servis je oprávněn provádět veškeré nezáruční opravy a údržby stanovené výrobcem na jakémkoliv vozidle, aniž by tím zákazník ztratil záruku daného výrobce. Platnost záruky je samozřejmě podmíněna řádně a odborně provedenou prací nezávislého servisu, stejně jako je to podmíněné i u autorizovaného servisu.
  • Při opravě či údržbě může nezávislý servis použít i díly jiné, než dodané výrobcem.
  • Záruční opravu, na níž se vztahuje záruka výrobce, provádí pouze autorizovaný servis s použitím jen originálních náhradních dílů.
  • Nezávislý servis má dle Blokové výjimky přístup ke všem technickým informacím, diagnostickému a jinému vybavení, které je potřebné k opravě a údržbě vozů daného výrobce.
  • Nezávislý servis má možnost školit své zaměstnance ve spolupráci se zastoupením daného výrobce.
  • Obchodní společnosti se značkovým servisem mohou provozovat značkový i neznačkový servis i jiného výrobce.

Pro objednání servisu či opravy kontaktujte naše servisní techniky

Filip Mikeš
: +420 387 240 720
: +420 774 882 470
: mikes@balkar.cz

Olga Kreníková
: +420 387 240 720
: +420 608 363 363
: krenikova@balkar.cz

Otevírací doba
Po-Pá: 07.15 – 17.00h
So: Zavřeno
Ne: Zavřeno